31.03.2025 жылы" N1 Новоишим орта мектебі " КММ-де педагог психологтың жылдық жоспарына сәйкес . Ш. Б. Аманжолова педагогтерге арналған педагогикалық кеңесте " үйде оқытуды талдау.Мектептегі педагогикалық-психологиялық консилиумның қорытындылары " инклюзивті білім беру-бұл барлық балалар, олардың физикалық, психикалық, интеллектуалдық және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан, жалпы білім беру жүйесіне енгізілген оқыту. Инклюзивті білім беруді дамыту үшін мұғалімдердің байыпты психологиялық, әдістемелік және әдіснамалық дайындығы қажет.
31.03.2025 жылы" N1 Новоишим орта мектебі " КММ-де педагог психологтың жылдық жоспарына сәйкес . Ш. Б. Аманжолова педагогтерге арналған педагогикалық кеңесте " үйде оқытуды талдау.Мектептегі педагогикалық-психологиялық консилиумның қорытындылары " инклюзивті білім беру-бұл барлық балалар, олардың физикалық, психикалық, интеллектуалдық және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан, жалпы білім беру жүйесіне енгізілген оқыту. Инклюзивті білім беруді дамыту үшін мұғалімдердің байыпты психологиялық, әдістемелік және әдіснамалық дайындығы қажет.